menu
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
CRM/ERP koppelingen
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
CRM/ERP koppelingen

Uitbreiding SLA - spoed serviceverzoek

Vanuit de markt krijgen wij steeds vaker het verzoek om spoed mutaties uit te voeren op bestaande telefonie centrales. Het is dan zeer wenselijk of zelf noodzakelijk dat deze verzoeken eerder worden doorgevoerd dan de termijn die nu overeengekomen is in de  SLA afspraken (wat binnen 3 werkdagen is). Denk hierbij aan: aangepaste meldteksten ivm ziekte, andere routering van gesprekken ivm onderbezetting, medewerkers die thuiswerken, nieuwe medewerkers die in dienst komen etc.

Om in te spelen op de groeiende behoefte om met spoed een mutatie uit te voeren, biedt 1Voice BV nu de mogelijkheid om mutaties aan de centrale binnen een werkdag uit te laten voeren. Indien de agenda het toelaat mogelijk al eerder.

Dit betekent voor u dat wij ook uw ad-hoc verzoeken kunnen oppakken, zodat uw bedrijf optimaal bereikbaar is en blijft.

Heel handig dus als u geconfronteerd wordt met onvoorziene omstandigheden, of als  simpelweg vergeten is een servicemelding door te geven.

Deze werkzaamheden worden verrekend op basis van gewerkte uren.

Indien u uw serviceverzoek voorziet van de opmerking “spoed serviceverzoek”, dan wordt dit naar de betreffende engineer doorgezet. Zonder deze opmerking wordt uw serviceverzoek binnen de overeengekomen 3 werkdagen afgehandeld.

Service verzoeken dienen gemaild te worden naar telefonie@1voice.nl.

Mocht u vragen hebben over deze dienst dan kunt u contact met ons opnemen via 0247601400.
 
Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.

Neem contact op >Stel je werkplek samen >
Paul Dubbers

Founder
Adviseur Telecom en IT

U kunt bij mij terecht voor álle, zaken zowel commercieel als technisch”
Axel Butter

Service Manager

Ik sta altijd voor u klaar om u te helpen en begeleiden met alle technische vragen omtrent Voice over IP en IT-zaken
Het fundament van cybersecurity: uw medewerkers!
In het tijdperk van digitale transformatie en toenemende afhankelijkheid van technologieën, is het essentieel voor organisaties om een stevig cybersecuritybeleid te hebben. Vaak wordt de nadruk gelegd op geavanceerde firewalls, encr
Meer informatie >Archief >
Shanna Poelen
Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Chat met 1Voice

Hulp op afstand