Vanuit de markt krijgen wij steeds vaker het verzoek om spoed mutaties uit te voeren op bestaande telefonie centrales. Het is dan zeer wenselijk of zelf noodzakelijk dat deze verzoeken eerder worden doorgevoerd dan de termijn die nu overeengekomen is in de SLA afspraken (wat binnen 3 werkdagen is). Denk hierbij aan: aangepaste meldteksten ivm ziekte, andere routering van gesprekken ivm onderbezetting, medewerkers die thuiswerken, nieuwe medewerkers die in dienst komen etc.
Om in te spelen op de groeiende behoefte om met spoed een mutatie uit te voeren, biedt 1Voice BV nu de mogelijkheid om mutaties aan de centrale binnen een werkdag uit te laten voeren. Indien de agenda het toelaat mogelijk al eerder.
Dit betekent voor u dat wij ook uw ad-hoc verzoeken kunnen oppakken, zodat uw bedrijf optimaal bereikbaar is en blijft.
Heel handig dus als u geconfronteerd wordt met onvoorziene omstandigheden, of als simpelweg vergeten is een servicemelding door te geven.
Deze werkzaamheden worden verrekend op basis van gewerkte uren.
Indien u uw serviceverzoek voorziet van de opmerking “spoed serviceverzoek”, dan wordt dit naar de betreffende engineer doorgezet. Zonder deze opmerking wordt uw serviceverzoek binnen de overeengekomen 3 werkdagen afgehandeld.
Service verzoeken dienen gemaild te worden naar telefonie@1voice.nl.
Mocht u vragen hebben over deze dienst dan kunt u contact met ons opnemen via 0247601400.
Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.
NIS2 – ook voor ketenpartners! (Met eBook van KPN)
Vorig week schreven we al over het feit dat binnenkort ook in Nederland NIS2 in werking gaat treden, de nieuwe richtlijn voor de beveiliging van netwerk- en informatiesystemen. In die richtlijn is onder andere bepaald wat de minimale beveiliging