“Met een hart vervuld van trots en dankbaarheid delen wij het opwindende nieuws dat 1Voice door haar gewaardeerde klanten zeer hoog beoordeeld is, met een buitengewone NPS score van maar liefst 59. De NPS wordt berekend aan de hand van de uitkomst van een enquête waarin klanten wordt gevraagd hoe waarschijnlijk het is dat ze een bepaald merk aan anderen zouden aanbevelen.
We zullen hier niet het hele NPS-systeem gaan uitleggen, maar als we vertellen dat de laagst mogelijke score -100 is en de hoogst mogelijke score 100 bedraagt, dan begrijpt u dat we ons op dit gebied in het ‘hogere segment’ begeven. Een ‘goede’ NPS is over het algemeen elke score die boven de 0 uitkomt. Het bijzondere van een NPS score is dat cijfers als 7 en 8 niet mee tellen en als te laag worden gezien. Waar we vroeger op school heel trots waren om een 7 of 8 te krijgen, worden deze cijfers in NPS score metingen als neutraal gezien en tellen ze dus niet mee bij het behalen van onze score van 59! Alleen verkregen 9’s en 10-en tellen mee. Er wordt vaak gezegd dat een NPS van 50+ uitstekend is. U kunt zich dus voorstellen hoe blij we zijn met een score van 59!
Deze indrukwekkende prestatie vervult ons met een diepe vreugde en bevestigt ons streven naar voortdurende verbetering en klantgerichtheid.
Deze fenomenale score is niet slechts een cijfer op papier, maar een levendige bevestiging van de toewijding die we hebben om onze klanten tevreden te stellen en hun vertrouwen te winnen. Het is een symbool van het harde werk, de passie en de zorg die we elke dag inzetten om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en hen een buitengewone ervaring te bieden.
Onze klanten zijn niet slechts transacties voor ons; ze zijn de kern van alles wat we doen. Hun tevredenheid en loyaliteit staan centraal in onze bedrijfsfilosofie en we zijn dankbaar voor hun vertrouwen in ons. Met elke positieve beoordeling en elk uitgesproken woord van waardering groeit onze vastberadenheid om nog beter te worden en nog meer waarde toe te voegen aan hun organisaties.
We willen onze oprechte dankbaarheid uitspreken aan al onze fantastische klanten. Zonder uw steun, feedback en enthousiasme zouden we niet staan waar we vandaag zijn. We zijn vastbesloten om deze positieve energie voort te zetten en samen nog meer memorabele momenten te creëren.
Als team kijken we met opwinding uit naar de toekomst, vol met nieuwe kansen, uitdagingen en mogelijkheden om ons nog verder te onderscheiden. Samen met onze geweldige klanten zullen we blijven streven naar uitmuntendheid, innovatie en groei. Want bij 1Voice geloven we dat onze grootste prestaties nog voor ons liggen, en we zijn vastberaden om ze samen te bereiken.”
Met hartelijke groet,
Team 1Voice BV
Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.
12Tcloud - de werkplek van de toekomst met een complete SLA
Tijden veranderen en de manier van werken verandert mee. Veertig uur (of meer) aanwezig op kantoor, waar je op je eigen vaste plek je werkzaamheden verricht? Het komt nauwelijks nog voor. Medewerkers willen meer vrijheid en willen in die hoedani