menu
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
Energie
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
Energie

Laten we bellen!

Als uw organisatie niet goed bereikbaar is dan heeft dat gevolgen voor de klanttevredenheid. Uiteraard wilt u dit voorkomen. Dan is het goed om te kijken hoe u telefonisch beter bereikbaar kunt zijn.

Koppel uw systemen

Door het crm-systeem te koppelen met uw telefooncentrale in de cloud kunt u gelijk zien wie er belt en ziet u de laatste klanten-informatie. Hierdoor werkt u sneller en efficiënter en wordt de klant sneller geholpen!

Verbinding is the key

Een telefoontje gemist omdat u of uw medewerkers niet op kantoor aanwezig zijn? U hoeft niet één telefoongesprek meer te missen omdat uw vaste zakelijke telefoonnummer geïntegreerd wordt met uw mobiele telefoon. Zo bent u overal en altijd bereikbaar op één telefoonnummer. Wat het praktisch maakt voor u en gemakkelijk voor de klant.

Effectief keuzemenu

Om uw klanten zo snel mogelijk te woord te staan door de juiste medewerker, is het gunstig en efficiënt om het keuzemenu zo in te stellen dat doorverbinden vlekkeloos verloopt. Ook als er een medewerker op vakantie of ziek is wilt u dat uw klant te woord wordt gestaan. Door de telefoon door te schakelen naar belgroepen krijgt de klant altijd iemand te spreken en wordt hij of zij niet teleurgesteld. Meer weten? Bel ons en wij geven u de beste oplossing! 024-7601400

Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.

Neem contact op >Stel je werkplek samen >
Paul Dubbers

Founder
Adviseur Telecom en IT

U kunt bij mij terecht voor álle, zaken zowel commercieel als technisch”
Martin Eenschoten

Sales Manager

Wilt u overal en altijd kunnen werken? Wilt u bestanden delen met uw collega's? En wilt u daarnaast ook nog eens goed bereikbaar zijn via chat, mobiel of video? 1Voice ontzorgt u!
Laten we bellen!
Als uw organisatie niet goed bereikbaar is dan heeft dat gevolgen voor de klanttevredenheid. Uiteraard wilt u dit voorkomen. Dan is het goed om te kijken hoe u telefonisch beter bereikbaar kunt zijn. Koppel uw sy
Meer informatie >Archief >
Simone Rutten
Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Chat met 1Voice