Founder
Adviseur Telecom en IT
Bij Xelion is de afgelopen tijd heel hard gewerkt aan de ontwikkeling van een koppeling tussen Xelion en ChatGPT. Daar komen mooie dingen uit voort. Zo is het met deze geavanceerde integratie mogelijk om telefoongesprekken direct om te zetten naar tekst. Hiermee wordt elk gesprek in een handomdraai nauwkeurig vastgelegd. Zo gaat niets van de informatie verloren en ontstaat waardevolle data voor bedrijven.
Dit levert veel voordelen op. Denk alleen al aan tijdbesparing. Maar het zal ook verandering brengen in de manier waarop klantrelatiebeheer wordt uitgevoerd. De uitgeschreven gesprekken kunnen naadloos worden geïntegreerd in CRM-systemen, waardoor follow-ups en klantbeheer soepeler en nauwkeuriger verlopen. Het resultaat: verbeterde klantenservice, efficiëntere processen en een hogere productiviteit voor uw team.
Deze innovatieve koppeling is een waardevolle toevoeging voor elk bedrijf dat een efficiëntere klantenservice wil en administratieve processen wil verbeteren. Een mooie bijkomstigheid is dat de tool flexibel is en kan worden aangepast aan de wensen en behoeften van uw bedrijf. Het maakt dus niet uit in welke sector u actief bent.
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en de oplossingen van Xelion? Neem dan contact met ons op via klantenservice@1voice.nl of 024 - 760 1400. Onze specialisten leggen u graag alles uit.