“Heldere communicatie, dat is prettig werken”
Natuurlijk kunnen we zelf heel vaak gaan roepen dat het zo fijn is om samen te werken met 1Voice B.V., maar veel liever laten we onze klanten dat doen. Tonny Kersten bijvoorbeeld, die al 21 jaar als systeembeheerder werkt voor Poelmann van den Broek advocaten, een advocatenkantoor met vestigingen in Nijmegen en Amsterdam.
Het werk van Tonny Kersten is niet meer te vergelijken met hoe het was toen hij 21 jaar geleden begon bij Poelmann van den Broek. “De mobiele telefoons waar we hier toen mee werkten waren de Nokia’s 6310, dat zegt wel genoeg”, zo illustreert hij zelf de tijdspanne tussen toen en nu. Ook voor het begin van de samenwerking met 1Voice B.V. moeten we even terug in de tijd. “De samenwerking met Paul Dubbers was er zelfs al voordat hij begon met 1Voice”, geeft Kersten aan. “Paul was onze contactpersoon bij het bedrijf waar we toen mee samenwerkten. Dat beviel zo goed, dat we zijn overgestapt naar 1Voice, toen Paul met dat bedrijf begon. Dat zal een jaar of acht geleden zijn.”
Op dat moment verzorgde 1Voice voor Poelmann van den Broek advocaten enkel nog de abonnementen voor mobiele telefonie. Door de jaren heen zijn daar KPN Zakelijk glasvezel en een hosted telefoniecentrale van KPN bij gekomen. “Ook dat bevalt allemaal goed”, legt Kersten uit. “Dat zit ‘m niet alleen in de kwaliteit van de diensten zelf, maar bijvoorbeeld ook in het stukje voorlichting dat we krijgen wanneer we eens overstappen naar een nieuwe dienst. Alles wordt uitgelegd en dat blijkt in de praktijk vervolgens allemaal goed te kloppen. Mocht er toch een keer een probleem zijn, dan wordt het door 1Voice doorgaans snel opgelost. En als iets onverhoopt niet direct kan worden opgelost, dan word je in ieder geval op de hoogte gehouden van de stand van zaken en van wanneer het dan wel opgelost gaat zijn. Heldere communicatie dus, dat is prettig werken.” Bij Poelmann van den Broek advocaten werken meer dan honderd gebruikers met de producten en diensten die door 1Voice B.V. worden geleverd.
Gevraagd om de samenwerking met 1Voice B.V. te omschrijven heeft Kersten maar een paar woorden nodig: “Goed en prettig”, zegt hij lachend. “Dat omschrijft het voor mij precies. We zijn er echt heel tevreden over, dus die samenwerking gaat nog wel even duren.”