Integratie is het toverwoord wanneer het gaat over de ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van zakelijke telefonie. Zo is het ook mogelijk om uw favoriete CRM-software te integreren met nagenoeg elke telefonieomgeving.
Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je dan direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met relevante klantinformatie en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren. Daarnaast is zichtbaar welke medewerker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller, wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart inclusief de belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek. Makkelijker kan niet.
Vijf voordelen van CRM Integratie:
1) Inzicht en vastlegging wie er belt
2) Direct relevante informatie beschikbaar
3) Zien met wie als laatste gesproken is
4) Met één muisklik de juiste relatie openen
5) Minder handelen, meer inzicht: tijdsbesparing
Benieuwd naar de specificaties van de integratie met uw favoriete CRM-systeem (Salesforce, Dynamics, SuperOffice, AFAS, SAP, Zoho etc.)? Neem dan contact met ons op via klantenservice@1voice.nl of 024 – 760 14 00.
Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.
12Tcloud - de werkplek van de toekomst met een complete SLA
Tijden veranderen en de manier van werken verandert mee. Veertig uur (of meer) aanwezig op kantoor, waar je op je eigen vaste plek je werkzaamheden verricht? Het komt nauwelijks nog voor. Medewerkers willen meer vrijheid en willen in die hoedani