menu
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
CRM/ERP koppelingen
Internet & Connectivity
ICT & Cloud
Vaste & mobiele telefonie
CRM/ERP koppelingen

5 redenen om een zakelijk mobiel abonnement te nemen

Ondernemers staan met enige regelmaat (of in ieder geval ooit een keer) voor de keuze: gaan voor een zakelijk óf een particulier abonnement voor mobiele telefonie. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor eventueel personeel.
 
Wij zetten vijf redenen op een rij waaruit blijkt dat het als ondernemer slim is te kiezen voor zakelijke abonnementen.

 
1) Kostenbesparing
Een zakelijk abonnement voor mobiele telefonie biedt vaak aantrekkelijke tarieven en pakketten die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van bedrijven. Door te kiezen voor een zakelijk abonnement kunnen bedrijven profiteren van groepskortingen, bundelaanbiedingen en speciale tarieven voor zakelijk gebruik, waardoor de algehele kosten van mobiele communicatie worden verlaagd. Bovendien ontvangt u bij een zakelijk abonnement een btw-factuur. Dat betekent dat je de btw en de kosten van het abonnement mag aftrekken van uw winst. Dat kan een flinke kostenbesparing opleveren.
 
2) Centraal beheer en controle
Zakelijke abonnementen stellen bedrijven in staat om meerdere mobiele aansluitingen centraal te beheren. Dit omvat functies zoals het monitoren van het dataverbruik, het instellen van restricties op bepaalde functies, en het beheren van toestelconfiguraties. Dit gecentraliseerde beheer biedt meer controle over de mobiele communicatie binnen het bedrijf.
 
3) Aanvullende zakelijke diensten
Zakelijke mobiele abonnementen omvatten vaak aanvullende diensten die specifiek zijn gericht op de behoeften van bedrijven. Dit kan bijvoorbeeld zakelijke e-mailintegratie, mobiele beveiligingsfuncties, en toegang tot speciale zakelijke apps zijn. Deze extra diensten dragen bij aan een efficiëntere en veiligere zakelijke communicatie.
 
4) Vervangend toestel
Telefoon kapot of kwijt? Dat maakt het werk in sommige gevallen lastig. Veel aanbieders bieden hun zakelijke klanten in dat geval een vervangend toestel. Zo bent u (of zijn uw werknemers) zo snel mogelijk weer te bereiken.
 
5) Flexibiliteit en schaalbaarheid
Zakelijke abonnementen voor mobiele telefonie bieden bedrijven de flexibiliteit om hun abonnementen aan te passen aan veranderende behoeften. Dit betekent dat bedrijven gemakkelijk het aantal aansluitingen kunnen wijzigen, extra diensten kunnen toevoegen of verwijderen, en zich kunnen aanpassen aan de groei van het bedrijf zonder grote administratieve rompslomp.
 
1Voice is specialist op het gebied van zakelijke (mobiele) telefonie. Heeft u informatie nodig of wilt u weten wat wij op dit gebied voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@1voice.nl of 024 – 760 1400.
 
Wilt u meer weten over dit onderwerp en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op en neem samen met onze professionals de mogelijkheden door.

Neem contact op >Stel je werkplek samen >
Paul Dubbers

Founder
Adviseur Telecom en IT

U kunt bij mij terecht voor álle, zaken zowel commercieel als technisch”
Axel Butter

Service Manager

Ik sta altijd voor u klaar om u te helpen en begeleiden met alle technische vragen omtrent Voice over IP en IT-zaken
Administratief medewerk(st)er / Inside Sales (20-32 uur)
Over ons Bij ons, een vooraanstaande en dynamische Telecom- en IT-dienstverlener, staat jouw groei, initiatief en zelfstandigheid centraal. We bieden slimme online werkplekoplossingen met de nieuwste cloudtechnologieë
Meer informatie >Archief >
Shanna Poelen
Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Chat met 1Voice

Hulp op afstand